Sunday 17 January 2016

maheen khadija k chand ashaar

ماہین خدیجہ



 یہ واقعہ بھی کسی سانحے سے کم تو نہیں 
چراغ لے کے کوئی روشنی کی سمت چلا

*************

مرے شعور نہیں، لاشعور میں تم  ہو
بغیر سوچے بھی تم کو ہی سوچتی ہوں میں

*************

میں نے کہا کہ چاند سے باتیں کرونگی میں
اس نے کہا پھر آئینے کے روبرو رہو

*************

کیا پہلے مقید اپنی آنکھوں میں اسے میں نے
اٹھائی پھر حسیں کاجل کی یہ دیوار رستے میں

*************

زخم تو سارے چھپا لےگا میرا جسم مگر
یہ میری روح کے آزار اگر بول پڑے

*************

آنکھ کے پانیوں میں ڈوبا ہے
ھائے اس شوخ کا حسیں چہرہ

*************

جاگ کر رات کاٹ دی میں نے
آج پھر خواب کھو گیا میرا

*************

میں چاہتی ہوں مری بات تجھ تلک پہنچے
میں چاہتی ہوں تعلق کا راستہ نکلے 

*************

یہ جو آنکھوں میں تصّور سا ترا رہتا ہے
اس کو تصویر بنا لوں تو برا ہی کیا ہے

*************

میں نے بس دل کی بات کہہ دی تھی
تم، مجھے شاعرہ سمجھ بیٹھے 

*************

ماہین خدیجہ

No comments:

Post a Comment